Sara
Do³±czy³: 27 Gru 2009
Posty: 997
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy
P³eæ: Kobieta
|
|
ddembus napisa³: |
no ale jak nic nie wyszlo znaczy ze innymi drzwiami do tego dojde |
I pewnie o to chodzi³o Twojemu WJ czy Opiekunowi...a sposobów, aby doj¶c do tego, jakie lekcje nastepnie przerabiac, jest multum ...
Bo tak naprawdê to odkrywanie lekcji poprzez analizê stanu czakr, to jak
diagnozowaæ stan chorego, przez analizê stanu jego oka, czy stanu jêzyka , choæ Chiñczykom to wystarcza³o ...to samo z rownowa¿eniem ich pracy - to takze jakby sposob troche ' od ty³u' ...
( choc w sumie fajnie, ze je wynaleziono, bo mozna sie nimi wspomagaæ, do czasu uzyskania wiekszej swiadomosci posiadanych wzorców )
1. Pierwszy podstawowy dla mnie sposób, to uwazno¶æ tego, co nas spotyka ...
Spotyka nas wiele lekcji , ale te najpilniejsze, to zazwyczaj te, ktore spotykaj± nas najczêsciej , i sprawiaja , ¿e czujemy dyskomfort psychiczny .....
Mozna je 'wy³apaæ', wype³niaj±c arkusz Radykalnego Wybaczania w stosunku do osób, z którymi nam sie nie 'uk³ada' ... wyjd± nim pewne sytuacje, ktore sie powtarzaja, i przez ich analizê dojdziemy do tego, co jest ich przyczyna - jaka nasza cecha charakteru, jaki wzorzec, jaka postawa wobec swiata czy siebie jest powodem, ze te sytuacje sie nam zdarzaja ...wazne jest pamietac przy tym zasady, ze
1. przyciagamy to, czego sie lêkamy, aby pod skrzydelkiem Aniolka to spokojnie poznac, i przestac siê bac ...
2. przyciagamy podobnych do siebie , bo czujemy sie lepiej w gronie osób, ktore nas rozumiej± ...
czyli przyk³adowo : stale i stale zdarza Ci sie , ze ktos sie Ciebie ' czepia '..a to w tramwaju akurat Ciebie zaczepi±, ze nie ustepujesz miejsca staruszce, choc obok Ciebie siedzi m³ody ch³opak ....w sklepie kto¶ siê 'czepnie', ze koszyk po³ozy³as w z³ym miejscu, w szkole czy na uczelni to samo ...akurat Ciebie siê 'czepiaj±' , choc inni robi± tak samo, jak Ty ...
No to spokojnie piszesz arkusz RW do tych sytuacji, i go analizujesz ...moze ci wyj¶c wniosek, ze boisz sie uwag kierowanych do Ciebie, bo nie umiesz sie slownie bronic....czerwienisz siê wtedy, i brakuje Ci s³ow ...
albo zauwazysz, ¿e uwa¿asz, ze kazda uwaga do Ciebie kierowana jest s³uszna, ¿e inni zawsze maja racje ( bo sa np. starsi ) ....
Wtedy bierzesz 'na tapetê' np. lekcje pt. 'nauka znalezienia argumentów i spokojnej obrony siebie ', i prosisz Opiekuna o pomoc w jej przerabianiu ........
Wez jednak pod uwage, ze poczucie winy moze Ci zamieszac wnioski z tych sytaucji : np. jezeli uwa¿asz siedzac w tramwaju, ze powinna¶ ustapic miejsca komus stojacemu obok Ciebie , to tym poczuciem winy tez przyciagniesz uwagi innych ....albo nie patrzysz, gdzie stawiasz koszyk ......to wtedy uwaga jest sluszna, i masz inne lekcje do przerobienia ....
2. Ale mozna znale¿c swoje lekcje i bez tego arkusza : wypisujemy sobie wszystkie cechy, ktore nam sie u siebie nie podobaja , i prosimy WJ o pomoc w ich przemienieniu ...np. zauwa¿amy, ze stale sie spoznamy ....¿e stale wszystko zostawiamy na ostatni± minute ...no to postanawiamy sobie , ze chcemy byc obowiazkowi i punktualni, i prosimy o pomoc w wzmocnieniu tych cech w sobie Boga czy WJ ....a jak to juz jako tako opanujemy, to stawiamy sobie inny cel ...
3. Mozna jeszcze inaczej : jako pierwsze ustalamy sobie te lekcje , które wynikaja z sytuacji, ktore nas najbardziej denerwuj± .....albo szukamy cech u ludzi, ktore nas najbardziej ' irytuja', i pytamy siê siebie: dlaczego ?
4. Mozna tez szukac swoich lekcji przez analizê swoich reakcji przy pisaniu afrimacji , np : 'Otwieram sie na bycie zdrow±' . 'Zdrowie jest stanem, ktory napelnia mnie radoscia i zadowoleniem '.
Dzielisz kartke na pó³, i na jednej piszesz afrimacje, a na drugiej piszesz swoje rekacje na ni± : a w Tobie 'przelatuj±' przyk³adowo takie mysli
"...no nie chce byc zdrow± caly czas...fajnie jest pochorowac w domku ... pole¿ec w lo¿eczku ...nie i¶c do szko³y lub pracy ........"
czyli zaczynasz widziec, ze z choroby masz jaki¶ 'pozytek ', przewa¿aj±cy strate ....ale wpada ci do glowy mysl ; a jakbym tak naprawdê ca³y czas by³a chora ? jakbym nie mogla oglad±æ tv, graæ w gry, a tylko caly zcas by mnie bolalo cos ?
znowu Ci miga mysl : ale jak jestem chora, to nie musze byæ w tej g³upiej pracy ... zdrowa reakcja ; czyli przyciagam choroby, bo nie lubie pracy ...
I to bedzie glowny wniosek w kolumnie reakcji : nie lubisz tej pracy
nastepna reakcja : to albo bedê chorowac, az sobie 'zrujnuje' naprawdê zdrowie, albo zmienia prace na lepsza, albo co¶ zmienie w tej pracy ...
Nastepna mysl ; a dlaczego nie lubie tej pracy > i znowu nastepne wnoski : bo nie lubiê szefa, bo za duzo wymaga, bo sie czepia, bo praca jest nudna, itp ....
I wtedy to, co mozna zmienic samemu w tej pracy, siê zmienia ...
I tak od 'afki' na temat zdrowia mo¿emy doj¶c do tematu pracy i go' uzdrowic' ...
( fajna strona z afkami jest tutaj ;
[link widoczny dla zalogowanych] )
Mozna te¿ analizowaæ lekcje, bazuj±c na reakcji cia³a na pewne dzialania energetyczne - jak masaz misami tybetañskimi, masa¿e Shiatsu ..joga ...mo¿e mi sie to uda w skrocie jutro napisac
Ale oczywi¶cie Dembusiku nie mysl, ze je¿eli dot±d nie przerabialas swoich lekcji ¶wiadomie, to ich wogóle nie przerabiala¶ .....Przerabialas , tak samo, jak miliony dusz wcielonych na Ziemi ....tylko mniej swiadomie ...
aha.. jeszcze cos: jednym z podstawowych narzedzi, niesamowicie pomagajacych w przerabianiu swoiuch lekcji, jest PROWADZENIE DZIENNICZKA ... jest on podstawowym narzedziem wspó³pracy z naszym Opiekunem
buzka
|
|